6.678 αναγνώσεις

Στιγμές


Σχολικό έτος 2016-2017

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • [03-απρ-2017] Προχωρημένα μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων

Την Πέμπτη 16 Μαρτίου παρακολουθήσαμε την ημερίδα «13th International particle physics Masterclasses 2017: Προχωρημένα μαθήματα Φυσικής Σωματιδίων» που πραγματοποιήθηκε στο Α.Π.Θ.. Το πρωί παρακολουθήσαμε διαλέξεις σχετικά με τα στοιχειώδη σωματίδια και το πείραμα του Cern από καθηγητές του τμήματος Φυσικής. Το μεσημέρι πήγαμε στα εργαστήρια υπολογιστών και πραγματοποιήσαμε μετρήσεις σε φωτογραφίες από τον ανιχνευτή Atlas του Cern με σκοπό την ταυτοποίηση σωματιδίων. Το απόγευμα είχαμε μια τηλεδιάσκεψη με δυο ερευνητές του Cern και μαθητές από διάφορα μέρη του κόσμου (Ιταλία, Γαλλία, Αμερική, Σερβία) για να συζητήσουμε και να συγκρίνουμε τα αποτελέσματά μας. Αυτή η εκδήλωση ήταν ιδιαίτερα σημαντική για μας γιατί διαπιστώσαμε από κοντά τον τρόπο που δουλεύουν και επεξεργάζονται τα δεδομένα οι ερευνητές του Cern.

Οι μαθητές Αμπατζίδη Κωνσταντίνα
Γαβριήλ Γιώργος
Κανακίδης Στέφανος
Καραγιαννίδης Χρήστος
Σιμάκου Σοφία
Τζαβέλλα Ελισάβετ
Υπεύθυνη καθηγήτρια Τσακμάκη Παρασκευή
Συνοδός καθηγήτρια    Θεοδώρου Χριστίνα

  • [01-απρ-2017] Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων υποδέχεται το Γυμνάσιο Ελεούσας Ιωαννίνων

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Νοιάζομαι και δρω», μετά από πρωτοβουλία των συντονιστών Δημήτρη Κονετά και Τζένης Καραβίτη το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων υποδέχθηκε την Παρασκευή 10 Μάρτη 2017 στον χώρο του, τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ τάξης του Γυμνασίου Ελεούσας Ιωαννίνων, τις εκπαιδευτικούς Μαρίνα Καμποσιώρη, Ευαγγελία Πέλλη, Τζένη Στεριάδη, καθώς και τον Διευθυντή του σχολείου Κων/νο Πλακαλή. Υπό τον συντονισμό της Τζένης Καραβίτη και της Τριανταφυλλιάς Δημοπούλου, οι μαθητές των δυο σχολείων πραγματοποίησαν βιωματικές δράσεις γνωριμίας και αυτοσχεδιασμούς πάνω στις έννοιες του εθελοντισμού, της αλληλεγγύης, της φιλανθρωπίας και της ενεργού πολιτειότητας. Στη συνέχεια, παρουσιάστηκε θεατρικό δρώμενο βασισμένο στους «Μονολόγους από το Αιγαίο» από τους μαθητές της Α” τάξης κατεύθυνσης Θεάτρου – Κινηματογράφου και της Β΄ τάξης κατεύθυνσης Χορού του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου ως αφορμή για διάλογο μεταξύ των δύο σχολείων, τα οποία δραστηριοποιούνται για τα ανθρώπινα δικαιώματα και το προσφυγικό στο πλαίσιο του προγράμματος, σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Από την πλευρά του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου στις δράσεις συμμετείχαν επίσης η Δ/ντρια Αθηνά Ράλλη, η Υποδιευθύντρια Σοφία Νίκα, καθώς και οι εκπαιδευτικοί Σπύρος Γιαννακόπουλος, Δώρα Μαυροπούλου και ο πατήρ Τιμόθεος. Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί χαρήκαμε πολύ τη δημιουργική μας συνάντηση και ελπίζουμε να καταφέρουμε να ξανασυναντηθούμε στην Ελεούσα την επόμενη φορά!

  • [01-απρ-2017] Τηλεδιάσκεψη με Νιγηρία

Την Πέμπτη 9 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη των μαθητών της β” γυμνασίου, κατεύθυνση εικαστικών, με μαθητές της ίδιας κατεύθυνσης σε σχολείο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη Osogbo της Νιγηρίας. Οι μαθητές της κατεύθυνσης εικαστικών είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με συνομηλίκους τους από το σχολείο της Νιγηρίας και με τον καθηγητή τους των εικαστικών κ. Olaniyi Sunday Olaniran για τις πόλεις τους, τα ενδιαφέροντα και τα όνειρα τους για το μέλλον. Υπεύθυνη καθηγήτρια Μαρία Λέτσιου, ΠΕ08

  • [01-απρ-2017] Μονόλογοι από το Αιγαίο

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Στις 19 Μαρτίου 2017 το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης με 17 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ τάξης κατεύθυνσης Θεάτρου – Κινηματογράφου και 17 μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης κατεύθυνσης Χορού, που παίρνουν μέρος στο πρόγραμμα «νοιάζομαι και δρω», συμμετείχε μαζί με πέντε ακόμη σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Βόρειας Ελλάδας, στο πλαίσιο συνεργασίας μεταξύ σχολείων αλλά και συνεργασίας με κοινωνικούς φορείς, στο φεστιβάλ σχολείων «Μονόλογοι από το Αιγαίο». Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στη σκηνή Σωκράτης Καραντινός της Μονής Λαζαριστών του ΚΘΒΕ.

Το Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο συμμετείχε με σκοπό την ευαισθητοποίηση της μαθητικής και της ευρύτερης κοινότητας σε θέματα που άπτονται των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ειδικότερα των δικαιωμάτων των ασυνόδευτων προσφυγόπουλων που καταφθάνουν μέσω του Αιγαίου στη χώρα μας. Η συγκεκριμένη θεματική απασχόλησε το σχολείο μας και την περσινή χρονιά στο πλαίσιο του «νοιάζομαι και δρω». Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τριανταφυλλιά Δημοπούλου. Εμπλεκόμενοι Εκπαιδευτικοί: Κριστιάννα Ηλιοπούλου-Hopirtean, Φλοριάνα Ηλιοπούλου, Σοφία Νίκα, Αθηνά Ράλλη.

  • [27-μαρ-2017] Δημιουργικές συναντήσεις

Δημιουργικές συναντήσεις
(Με την αγάπη της λογοτεχνίας)

Μαθητές, καθηγητές, σχολεία -παράλληλες πορείες σε μαθήματα, εργαστήρια, και σεμινάρια στους δρόμους της εκπαίδευσης. Το αγωνιώδες ερώτημα κοινό: «Πώς μπορεί η εκπαιδευτική πράξη να είναι αποτελεσματική;» Η απάντηση επίσης: «Με το απολαυστικό βίωμα, αποτέλεσμα της ατομικής αλλά και συλλογικής προσπάθειας που δημιουργεί δεσμούς με γνωστικά αντικείμενα και ανθρώπους σε σχέση πάντα με τη δυναμική του τόπου και του χρόνου.
Το Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης συμπράττει με το 15ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης με αφορμή τον προβληματισμό για τη διδασκαλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Ο προβληματισμός αυτός οδηγεί στην επιλογή του διηγήματος της Αλεξάνδρας Μυλωνά «Μόνο τικ. Μονό» (http://eranistria.blogspot.gr/2015/03/blog-post_11.html) από τη φιλόλογο Ελένη Παπαδοπούλου και την πραγμάτευσή του, στο πλαίσιο του μαθήματος της Α΄ Λυκείου και ειδικότερα της ενότητας «Τα φύλα στη λογοτεχνία», με εστίαση στον ρόλο του άντρα την εποχή της οικονομικής κρίσης, αλλά και τη δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην τάξη. Η φιλόλογος και συγγραφέας του κειμένου Αλεξάνδρα Μυλωνά, παράλληλα, αξιοποιεί για την πραγμάτευση του διηγήματος το μάθημα της Κατεύθυνσης Θεάτρου-Κινηματογράφου «Δραματοποίηση κειμένου» της Α΄ Λυκείου, σε συνεργασία με τη θεατρολόγο Ηλέκτρα Λουκίδου προχωρώντας, μετά από την αντίστοιχη διαδικτυακή έρευνα και τη δημιουργία σχετικών εργασιών με τη χρήση προγραμμάτων υπολογιστή, σε βιωματικού χαρακτήρα προσέγγιση διαμέσου του κώδικα του θεάτρου και προτείνοντας έναν λογοτεχνικό περίπατο με αφετηρία το ιστορικό κέντρο της πόλης και προορισμό την περιοχή Τσινάρι και την πλατεία των Συκεών. Ο περίπατος αυτός αποτέλεσε το επιστέγασμα της συνεργασίας των δύο σχολείων με τη συνέργεια και του Καθηγητή Φυσικής Αγωγής Χαράλαμπου Θεοδωράκου.
Έτσι, οι μαθητές της Α΄ Λυκείου και των δυο σχολείων ακολούθησαν τα βήματα του Βασίλη, του ήρωα του διηγήματος, και βρέθηκαν στη συνοικία των προσφύγων και στο χώρο συνάθροισής τους, την πλατεία, όπου τους υποδέχτηκε η Πρόεδρος της Πολιτιστικής Επιχείρησης του Δήμου Συκεών κ. Αυγή Σαρρή. Στη συνέχεια, με την ενθάρρυνση και την εμψύχωση των καθηγητών τους αντάλλαξαν απόψεις με σθένος και άποψη, δραματοποίησαν σκηνές του διηγήματος με θεατρική έκφραση και γνώση, παρουσίασαν δικά τους πρωτότυπα κείμενα που εμπνεύστηκαν από το διδαγμένο κείμενο με ευαισθησία και πάθος και χόρεψαν ποντιακούς χορούς, όπως και οι ήρωες του διηγήματος για τη χαρά της συμμετοχής.
Εκείνη την Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου η πλατεία των Συκεών της αγαπημένης πόλης, της Θεσσαλονίκης, λειτούργησε ως χώρος παιδείας κι έγινε σημείο αναφοράς για τους έφηβους μαθητές που άδραξαν την ευκαιρία, μελετώντας και απολαμβάνοντας ένα λογοτεχνικό κείμενο, να βιώσουν μια γνήσια εμπειρία ζωής σε έναν τόπο που σημειολογικά αλλά και πρακτικά ενώνει τους ανθρώπους και υποστηρίζει τις σχέσεις τους.

Αλεξάνδρα Μυλωνά
Ελένη Παπαδοπούλου

 

  • [27-φεβ-2017] EUFORIA 2016 – PORTrait of an Urban Public Space

Στο πλαίσιο του προγράμματος διακρατικής συνεργασίας EUFORIA (European Films for Innovative Audience Development) ομάδες μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την Ελλάδα, την Πολωνία και την Ουγγαρία δημιούργησαν ντοκιμαντέρ μικρού μήκους με κοινό θέμα τη διαμόρφωση του σύγχρονου αστικού τοπίου μέσα από έργα που επιδοτήθηκαν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Τα 24 ντοκιμαντέρ τους ανέβηκαν στην πλατφόρμα FILM VAULT και διαγωνίστηκαν στο πλαίσιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ντοκιμαντέρ το Νοέμβριο του 2016.

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ως βασικός διαχειριστής του προγράμματος, οργάνωσε, συντόνισε και επέβλεψε τις εργασίες μεταξύ του δικτύου, και συγκεκριμένα μεταξύ του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (εκπαιδευτικού φορέα του ΦΚΘ), του πανεπιστημίου Spoleczna Akademia Nauk – San (Πολωνία) και του πολιτιστικού οργανισμού Laterna Magica Kulturális és Oktatási Szolgáltató Kft (Ουγγαρία).

Το ντοκιμαντέρ με τίτλο PORTrait of an Urban Public Space, ήταν η συμμετοχή του Καλλιτεχνικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.​
Τάξη: μαθητές & μαθήτριες της Β” Λυκείου.

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Δέσποινα Δαραβίγκα, Σοφία Νίκα.

 

 

  • [10-δεκ-2016] Διαγωνισμός EUSO 2017

Το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016 μια τριμελής ομάδα μαθητών του σχολείο μας συμμετείχε στο διαγωνισμό EUSO 2017. Οι Κανακίδης Στέφανος, Σακελλαρίου Βασιλική και Τζαβέλλα Ελισάβετ-Μαρία διαγωνίστηκαν σε τρία πειραματικά θέματα: ένα στη Φυσική, ένα στη Χημεία και ένα στη Βιολογία, διεκδικώντας τη συμμετοχή τους στην 15η Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Φυσικών Επιστημών. Την προετοιμασία της ομάδας ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί Γεωργολιός Χρήστος και Τσακμάκη Παρασκευή. Οι μαθητές θεώρησαν την εμπειρία τους σημαντική. Όπως είπαν «ήταν μια πρωτότυπη εμπειρία σε τομείς των φυσικών επιστημών που δεν είχαμε γνωρίσει πρωτύτερα και εμπλουτιστήκαμε με νέες γνώσεις μέσω πειραμάτων.» Την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου σε μια ειδική τελετή βράβευσης οι μαθητές παρέλαβαν Έπαινο για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό.

 

  • [21-νοε-2016] Με οδηγό την ποίηση του Τόλη Νικηφόρου

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016 – Διδακτική επίσκεψη στην Άφυτο Χαλκιδικής

Στο Εργαστήρι Δημιουργικής γραφής φέτος με τα “πρωτάκια” μας διαβάζουμε Τόλη Νικηφόρου: όταν πεθαίνει ένα παιδί, ένα παιδί, μάθημα ζωγραφικής, Άφυτος 1, Άφυτος 2. Τα ποιήματα μάς οδηγούν σε παιχνίδια ποιητικής γραφής. Μας συνδέουν όμως σταδιακά και με τον τόπο που περιγράφουν. Μας ξεσηκώνουν για μια εκδρομή!
Διδακτική επίσκεψη, λοιπόν, τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016. Πού αλλού; Στην Άφυτο της Χαλκιδικής [σημ: 1].
Προηγηγούνται περιηγήσεις στα δρομάκια του οικισμού, το Λαογραφικό Μουσείο, τη βιβλιοθήκη κι ένα εργαστήρι γλυπτικής [σημ: 2]. Ακολουθούν οι δικές μας δράσεις στην πλατεία: θέατρο, ζωγραφική, χορός, όλα με χαμόγελο και χαρά.
Στα επόμενα μαθήματα οι δοκιμές γραφής μας εντείνονται μέχρι…
…μέχρι τον ερχομό του ίδιου του ποιητή την Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016 για δεύτερη φορά στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης [σημ: 3].
Η τάξη απογειώνεται: ερωτήσεις, ερωτήσεις, ερωτήσεις -τόσες απορίες, τόσες αγωνίες, τόσα “γιατί;” που θέλουν απάντηση! Κι ο ποιητής για τρεις σχεδόν ώρες να είναι εκεί, να απαντά στα “μικρούλια μας με προσήνεια, τρυφερότητα και σοφία. Να προσπαθεί να τα βοηθήσει να περπατήσουν στον δύσκολο δρόμο της ζωής και της τέχνης με ευαισθησία και δύναμη.
Πόσο μετράνε όλα αυτά στη διαμόρφωση των παιδιών μας; Πώς σμιλεύουν τον χαρακτήρα τους; “Αυτός ο άνθρωπος μού έδωσε κίνητρο για τη ζωή που ονειρεύομαι”, είπε ένας μαθητής και μια μαθήτρια συμπλήρωσε: “Έτσι, όπως μας μιλούσε, ήταν σαν τον γνωρίζαμε από χρόνια”. “Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη συνάντησή μου μαζί του”, είπε ένα άλλο παιδί, στο επόμενο μάθημα, αυτό του αναστοχασμού.
Στο μεταξύ, ο φάκελος με τα ποιήματα γεμίζει, σχεδόν ξεχειλίζει –φρέσκα ποιήματα από εμπνευσμένα παιδιά!
Τελευταίο βήμα αυτού του κύκλου Δημιουργικής Γραφής ένας μικρός συλλογικός τόμος με ποιήματα και ζωγραφιές των παιδιών, μικρό αντίδωρο στα δώρα που δεχτήκαμε: τα βιβλία για τη σχολική βιβλιοθήκη, τον λόγο, το βλέμμα, την ανθρωπιά. Ο τίτλος του; Άφυτος 3.

(Είναι αυτές οι εξαιρετικές στιγμές μιας εκπαίδευσης που αφήνουν χώρο στην ψυχή να ανασάνει).

Σημειώσεις:

[1] Συνοδοί καθηγητές και υπεύθυνοι των καλλιτεχνικών δράσεων: Λάμπρος Θεοδωράκος – καθ. Φυσικής Αγωγής, Α. Μυλωνά –φιλόλογος και καθ. Δραματικής Τέχνης, Κ. Φωτιάδου -εικαστικός.

[2] Ευχαριστούμε όλοι μας από καρδιάς τον αρχαιολόγο κ. Ιωάννη Αθανασιάδη, τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Φίλων Λαογραφίας και Παράδοσης Αφύτου κ. Κυπαρίσση Μπαλαρούτσο και τον γλύπτη κ. Βασίλη Παυλή για τις αφιλοκερδείς τους ξεναγήσεις, τη μόνιμη κάτοικο Αφύτου κα Ελευθερία Μακρή που μας έδειξε τη διαδικασία της ύφανσης και τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας Αφύτου κ. Λεωνίδα Παπαβασιλείου που με την Ταμία του Συνδέσμου Φίλων Λαογραφίας και Παράδοσης Αφύτου κ. Ελένη Αθανασιάδου φρόντισαν για την εγκάρδια υποδοχή και φιλοξενία μας.

[3] Όσοι στήριξαν από την αρχή της λειτουργίας του το Καλλιτεχνικό σχολείο θυμούνται ακόμα την πρώτη επίσκεψη του κ. Νικηφόρου μετά από πρόσκληση της πρώτης Διευθύντριας και ποιήτριας κ. Κούλας Αδαλόγλου και τις δυνατές στιγμές που και τότε μαθητές και καθηγητές μοιραστήκαν.

 

 

Φωτογραφίες από την επίσκεψη στην έκθεση του Ν. Γύζη στην Κάζα Μπιάνκα στις 29/11/16.

Συμμετείχε η κατεύθυνση εικαστικών Α” και Β” τάξης του Καλλιτεχνικού Γυμνασίου.

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαρία Λέτσιου

 

Οι μαθητές της Β” και Γ” Γυμνασίου, κατεύθυνση εικαστικών, στις 8/11 και 16/11/2016 αντίστοιχα, παρακολούθησαν εργαστήρια χαρακτικής στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού.

Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ελένη Δροσοφορίδου, Κυριακή Φωτιάδου.

Στιγμιότυπα από τα εργαστήρια:

http://www.mbp.gr/edu/ekpaideytika-programmata/1.5/2016-2017

 

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016 – Αίθουσα Εκδηλώσεων Καλλιτεχνικού Σχολείου

Γιορτή του Πολυτεχνείου – ημέρα μνήμης

Το Καλλιτεχνικό Σχολείο, οι δάσκαλοι και οι μαθητές/τριές του, τίμησαν την ημέρα του Πολυτεχνείου μέσα από τη σύνθεση των τεχνών στις οποίες ασκούνται. Μαθητές της θεατρικής κατεύθυνσης διάβασαν, εν είδει αναλογίου, το χρονικό της εξέγερσης απέναντι σε ένα καθεστώς που έλεγχε και κατηύθυνε τη σκέψη, τη δράση, την έκφραση. Άλλοι απέδωσαν αυτοσχεδιαστικά, με θεατρική έκφραση και χορευτική διάδραση, την κατάσταση εγκλεισμού, την αντίδραση και τις απώλειες που αυτή προκάλεσε, και το ίδιο έπραξαν επί σκηνής μαθητές της κατεύθυνσης εικαστικών, που απέδωσαν ζωγραφικά την ένταση του αγωνιζόμενου ανθρώπου και της πτώσης του. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο οι μουσικές και τα τραγούδια εκείνης της εποχής, που ακόμη τραγουδιούνται, απέκτησαν και το νόημα που προκάλεσε τη δημιουργία τους. Δεν έλειψαν και οι παρεμβάσεις για το πώς σήμερα οι νέοι άνθρωποι χρησιμοποιούν νέους τρόπους, για να εκφράσουν τη θέση τους μέσα στην κοινωνία και να παρέμβουν σε αυτήν.

Προεξάρχοντες της γιορτής οι καθηγητές Σπύρος Γιαννακόπουλος (θέατρο), Κριστιάνα Ηλιοπούλου (εικαστικά και –σε ρόλο έκπληξη– χορογραφία) , Ειρήνη Γκεγκελασβίλι (μουσικός)

 

  • Θεατρική διαμαρτυρία μαθητών του καλλιτεχνικού σχολείου

Ρεπορτάζ της ΕΡΤ3


Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν στην προβλήτα Α’ του Λιμένος Θεσσαλονίκης και στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Κινηματογράφου, μαθητές του καλλιτεχνικού σχολείου της Θεσσαλονίκης. Ζητούν ένα κτήριο για να στεγαστεί όπως τονίζουν, το μοναδικό Καλλιτεχνικό σχολείο στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και να καλυφθούν και τα κενά που υπάρχουν σε καθηγητές ειδικά στα μαθήματα του χορού και του θεάτρου.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΑΝΤΣΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΦΡΟΣΩ ΒΑΡΒΑΡΑ

Πηγή: ΕΡΤwebtv

 

Σχολικό έτος 2015-2016

 

  • Τα Μάγια της Πεταλούδας

Σάββατο 16 Απριλίου 2016 – Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο

 

 

  • Έκθεση Εργαστηρίων Κατεύθυνσης Εικαστικών

Πέμπτη 7 – Σάββατο 9 Απριλίου 2016 – Αίθουσα Τέχνης Ρω, Περιοχή Λευκού Πύργου

 

  • Εκδήλωση Τιμής για τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης (1941-43)

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016 – Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

 

  • Εκπομπή ALERT της ΕΡΤ3 – Αφιέρωμα στο Καλλιτεχνικό Σχολείο

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016 – ΕΡΤ3, εκπομπή ALERT

Μπορείτε να παρακολουθήσετε το αφιέρωμα κάνοντας κλικ πάνω στην εικόνα:

alert3

 

  • Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις στο Καλλιτεχνικό

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015 – Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο, Αμπελόκηποι

 

Παλαιότερα έτη

Σχολικό έτος 2011-2012

 

  • Η Μουσική μέσα από τον κόσμο του Παραμυθιού

  • επιλεγμένα στιγμιότυπα

 

Επιμελημένη συλλογή βιντεοσκοπημένων αποσπασμάτων από δράσεις των τριών καλλιτεχνικών κατευθύνσεων του Σχολείου μας

 

Φωτογραφικό υλικό

 

 

 

Για τα αναρτημένα στοιχεία μαθητών, φωτογραφίες, ηχητικά ντοκουμέντα, video, εργασίες, καλλιτεχνικά έργα κτλ έχει δοθεί στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Αμπελοκήπων έγγραφη άδεια από τους γονείς/κηδεμόνες. Δεν επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η αναδημοσίευση των παραπάνω από τρίτους.

Σχολιάστε....